Taze Bloglar Var!


Efenim facebook hayatımıza girdiğinden beri ilkokul arkadaşı buluyoruz. Bende bir sürü buldum. Hangisinden bahsedeyim? Burcu, Nilgün, Tuğba, Ergin, Hilmi, Fatih, Kübra vee Bahar…

Bahar benim sıra arkadaşım. Herkes ilkokul arkadaşını bulur ben bulup blogger yapıyorum 🙂

Baktımda harika yazıyor haber vereyim dedim.. Blogunun ismi uçan klavye. Bahar hiç yerinde duramazdı. Belki ondan ismini böyle koydu.

Bu arada Hüseyin var Zoque’dan. Onunda iddialarına göre ben vesile olmuşum yazmasına. Tam benim kafadan yazıyor mutlaka bakın derim.

Öptüm sayın günlük.. Hee bu arada çok mutluyum.. 🙂

Taze Bloglar Var!” üzerine 2 yorum

  1. öncelikle merhaba. bu blog ödülleri birçok blogcuyla tanışmama vesile oldu. biraz önce de bunu sizin blogunuzda yaşadım 🙂 sadece burda değil, sizin aracılığınızla düzensizifade bloguyla da. gerçekten başarılı bir tasarım ve başarılı bir dili var. ben aslında bir yorum bırakıyım dedim ama orada yer bulamadım. iletişim maili de yoktu döndüm buraya 🙂 artık burdan okur benim dediklerimi heralde 🙂
    rss listeme sizi de ekliyorum enis bey 🙂

Bir Cevap Yazın

