Eğlenmek İstiyorum


Birçok dostum var ve birçok teklif alıyorum; Ömer gel bizimle çalış. Beş dakika öncede bir site için çalışmamı teklif ettiler. Peki neden hala işsizim?

a) eşşeğim

b) tembelim

c) hiçbiri

d) hepsi

Öncelikle bitirmem gereken bir üniversitem var. Öğrenmem gereken birkaç dil var. Düzene sokmam gereken bir hayatım var. Evlenecek bir eve ihtiyacım var. vs. vs.

Herşeyden öte en çok istediğim şey sınırsız eğlence 🙂

Yarın Blog Konferansı’nda görüşmek dileğiyle..

Eğlenmek İstiyorum” üzerine 5 yorum

  1. Evde kendini köreltmedikten sonra iş her zaman olur Ömer. İşi, okulu, eğlenceyi iyi ayarlamak lazım. Hiçbirinin ucunu kaçırmaman dileğiyle 🙂

  2. İşsizliğin tek nedeni var. İşin senin tarafından oluşturulmaması.
    Dikkat edin işini kendi kuranlar asla işsiz kalmıyor.

    İster limon satsın, ister Zorlu Holding kursun.

Bir Cevap Yazın

