Blog Ödülleri Oylama Başlıyor!


Kişisel kategoride katılım gösterdiğimiz Blog Ödülleri oylama safhasına geçiyor. Tüm blog sevdalılarına başarılar dilerim.

Kişisel kategorisinin biraz yoğun olması siz değerli ziyaretçilerimizi yıldırmasın, kazanmak bizim işimiz 🙂

BURADAN OY VEREBİLİRSİNİZ!

Blog Ödülleri Oylama Başlıyor!” üzerine 7 yorum

  1. http://2008.blogodulleri.com/Oylama.aspx?BID=56 🙂

    Ben de yazayım bari dedim. Kültür ve sanat dalında adayım.

    Sitemin logosunu değiştirdim, daha fiyakalı bir güneş geldi. Üst kısma arkaplana bulutlar ekledim. Renkleri sakinleştirdim. Gereksiz şeyleri çıkardım.

    Yani Güneşin Tam İçinde – Sarışın site tam oy vermeye yaraşır hale geldi. İçeriğe yakışır bir görüntü 🙂

    Beklerim efendim.

Bir Cevap Yazın

