Vize Pisikolojisi!


Nedir benim Türkçe ile alıp veremediğim? Bir gün edebiyat dersindeyiz. Kitapta örnekte şeytan geçiyor. Tartışma çıktı. Hoca tartışmaya el koydu. Şeytan büyük yazılacak dedi. Arkadan arkadaş çıktı ben bu mahlukatı büyük harfle yazmam. Mustafa’dan bahsediyorum. Helal olsun koçiye askerliği bitirdi geldi. Gazi Mahallesinde seyyar cdcilik yapıyor. Şaka şaka bir cep telefonu bayisinde çalışıyor.

Şu cezanın şinanay parçasına acayip sardım. Sezen Aksu ile eversinler beni birkaç yüzyıl rap yapalım.

Arkadaşlar bu dönem matematikten kaldınız. Fonksiyonlar var. Kol gibi. Kol dedimde aklıma bu kimin kolu projesi geldi.

Bugün pazartesi çocuklar, önümüz açık. Salı var çarşamba çarşafa şey edilir. Eğer aktivite yapmışsan çarşafı değiştir. Hala sezenden şinanay dinliyorum. Biri Türkçemi düzeltsin.

Şimdi reklamlar.

Dediğimiz gibi yaptık hemen geri döndük. Ama bildiğiniz gibi anahaber programında reklamları izleyin gelin diyorlar. Sonra izleyip geliyorsunuz bu akşamlık bu kadar diyorlar. Bende öyle bir yapaylık mı yapsam?

Neyse dün çayırda motoro binmiş hatunları gördük bol bol. eminimside mevzuyu yazmış. Tabii evli barklı bir bloggera yakışan bir üslupla.

Zaten bu akepeci zihniyet böyledir. Lafa gelince biz demokratız derler faaliyete gelincede çıplak hosteslerle çektirdiği fotoları bloglarda yayınlamazlar.

İşte demokrat bloggerınızdan fevkalede fotolar;

foto.jpg

Gerisi feysbukumda

Vize Pisikolojisi!” üzerine 15 yorum

  1. Aşkolsun Ömer, bu kadar senedir sitemi okursun hala Türkçe öğrenemedin mi? Yüz tane yorum yazdın insan o arada sağdaki kuralları ezberlese geçer 🙂

    Sağol arada sitelere göndermeleri görmedim sanma.

    Son olarak. Abi nedir bu hal! Altı üstü bizim gibi insanlar. Neden erkek milletinin güzel kadın görünce aklı başından gidiyor? Beğenmek ayrı, yukarıdaki münzevi topluluğu ayrı, kızlar tarikat kursa o dakika hemen kayıt olacak gibi duruyorlar 🙂

    İyi ki kadınlar bu zaaflarının farkında değil (!) Yoksa farkında mı? Yoksa Emine Abla’yla, Hayrunisa Abla memleketin başına bu işleri açan gerçek kişiler mi? Düşünmeli.

  2. “İnsanlara birey halinde dünyadaki uzaylı varlığını anlatsak hiçbirşey olmaz, soğukkanlılıkla karşılar, fakat insan kalabalıkta farklı bir kimliğe bürünüyor, olacakların önüne geçemeyiz”

    M.I.B. (men in black) te geçen bir diyalog…

  3. Bu arada Süleyman Abi ne yaptın sen? Duyduğuma göre eminimsi harıl harıl senin fotolarını arıyor. Adnan Hoca gibi havuz başı tarikat sefası yapan biri yapıp bloğuna misafir edecekmiş 🙂

    Benden istedi foto vermedim. Ne zorluklar çektim bilemezsin 😦

  4. Hımm… Genelde sanatı çok severim ama öğretmen olduğum için kendimi çok ortaya koymuyorum. Webde fotoğraflarımın olmaması en çok bundan. Bana bir öğretmenin çok boy göstermemesi gerekir gibi geliyor.

    Kültürle, sanatla, bilgiyle ve ahlak, sevgi ve güzellik gibi duygularla öne çıkması gerektiğini düşünüyorum. Keza aynı şekilde politik olarak da, her insanın görüşleri olması normalken yine öğretmenlerin sessiz ve adil insanlar olması gerektiğini düşünüyorum.

    Bu nedenle fotoğraflarım yok ayrıca tarikat şeyhi olmak da istemem Emin abi ammman sakın haaa diyeyim 🙂

    Bu güne kadar 1,5 milyon civarında insana bir şeyler katmışım bir şeyler okutmuşum dünyalarına biraz olsun ışık sunmuşum.

    Allah bana gereken tüm desteği vermiş. Başkalarının yükünü alamam ve almam da. Bütün arş dinlerinin kitapları ortadayken her dile tercüme edilmişken, aklı başında insanların inandıkları dini gayet iyi anlayacaklarını düşünüyorum.

    Hele hele İslam dini peygamberi bile çok yüceltmekle, şirk noktasından korkan, bu kadar titiz bir dinken, bir yerlerin başına gelmek isteyen ve bunu yapanlara Allah yardım etsin 🙂

    Uzun lafın kısası dostluk baki ama ben konu mankeni olmak istemem :)))

  5. Bakalım benim videomu pardon sizin videonuz mu yoksa benim ufacık alıntı yaptığım hedır mı baş ağırtıcak göreceğiz.

  6. Doğru konuş akepeci. Hepimiz ilhan selçuk-uz.

    Arkadaşlar tehlikenin farkında mısınız?

    Dışarı dışarı dışarı….

    ohh rahatladım…

Bir Cevap Yazın

