Mimde nesi?


Mevinefes geçenler de eve postalamış. Açtım baktım mim denen birşey. Araştırdım hiçbiryer de açıklama yok. İşin cilveli yanı cevabın sadece ben de olması. Evet sayın seyirciler tüm blog alemi heyecanla açıklamalarımı bekliyor, haberiniz var mı?

Mim atık çıkarmayan vazgeçilmez bir enerjidir. Tükenmez, sonu gelmez, dağıldıkça artan bir güçtür. Etkisi tartışılmaz okuyanların en dikkat ettiği hususlarda biri haline gelmiştir. Benim en sevdiğim mimler deviantart.comda olanlardır.

En iyi mim organizasyonu pazarlamacı blogçular tarafından karnaval ile yapılmaktadır. Hatun blogları doğuştan mimlidir. Bir hatun yazmaya başlar ise diğer hatun onu kaydeder. Her yazısına yaptığı dantel nakış veya günün mönüsüne davet eyler, ondan bahseder. Ayy o benden bahsetmiş ben altta kalırmıyım diye paso birbirlerini mimler bu hatunlar.

İşin en cilveli yanı ise bazı faydalı mimlerin ufuk açıcı olmasıdır. Mesela benim ilk mimlendiğim en sevdiğin bloglar mimi farikasıdır. Günün bir başka miminde insanlar kendilerinden bahsedilmesini istemiş oradada birçok blog yazarının keşfedilmesi zor özelliklerinden haberdar olmuşuzdur.

Birilerini mimlemem lazım.. Sonradan geldi aklıma.. Mimlendiniz eminimsi, ceo ve idris… Hee birde mashable 🙂

Bir Cevap Yazın

