Dünyanın En Tatlı Blog Yazarı


dilo1.jpg

Diloş hanım benim biricik yiğenim. Bana amca dediği günü hala unutamıyorum. Bilgisayar başında öyle kalakalmışım. Kimsenin baskısı ve zorlaması yokken yanıma gelmiş ve “Amca yemer hazır gelsene amaa”. Bu duygu nasıl daha güzel anlatılır bilemiyorum.

Veee sıkı durun. Artık oda blog yazıyor 🙂

Dünyanın En Tatlı Blog Yazarı” üzerine 5 yorum

  1. Allah ailesine ve amcasına bağışlasın 😉

    Diloş Hanım’a “blog dünyamıza hoşgeldin” diyorum…

    Bu güzel ve tatlı haber için teşekkürler…

    Sevgi ve Saygılarımla

  2. Kardeşim Ömer ( ne garip geldi Ömer ismin de birine kardeşim demek ) İlk resmi açınca dedim ki resimde ki yabancı bir bebek heralde. Ama okuyunca aa oldum. Maşallah sanırım abinin kızı. Allah nazarlardan korusun. Bu arada bana rakip mi geliyor ne 🙂 O yaşta sen çöp adam yap hemde şekerden değil mi? Korktum bak şimdi 🙂 Canım demek Eminimsi’de babası ha. Ne güzel valla tebrik ederim. Sevgiler canım.

Bir Cevap Yazın

