indirimtv.com’dan Alışveriş Yapmalı mıyım?


İnternetten alışveriş yapıyorsunuz önceleri ürünüz gecikiyor kafayı yiyorsunuz. Sonra ürün geliyor kaçak mal. Garanti yok gelecekte ne olacak muğlak. Eyvah.. Ömrünüzden bir kaç yıl gitti. Mert’in başına gelenler gibi..

Haksızlığa uğradığım zaman kafayı yiyen bir karakterim var. Mesela wordpress engellemesi her gün aklıma geliyor, kafamı duvara vurasım geliyor. Bir şirket kurmak alışveriş ettirmek, hatta site açıp sanal alışveriş yaptırmak öyle kolay bir iş değil kardeşim.

Geçen minbüse bindim. Bir bayan para uzatıp şoföre yollamamı istedi. Elim doluydu. Genede parayı almaya çalıştı. Ardından elimdeki herşey yere düştü. Suratımda ekşidi. Kadın suratımın ekşimesine öyle içerlediki benden önce davranıp tüm eşyalarımı toplamaya başladı. Şimdide ben onun ekşi suratını görüp kahrolmuştum. Yolculuk boyunca kahroldum durdum.

Kimsenin yüzünü ekşitmeye hakkınız yok…

indirimtv.com’dan Alışveriş Yapmalı mıyım?” üzerine 15 yorum

  1. Geri bildirim: www.indirimtv.com İmece Usulü Alışveriş...

  2. Geri bildirim: cisday.org

  3. Merhaba Ömer, Desteğin için teşekkür ederim. Sonuçta artık Türkiye de birşeylerin değişmesi lazım. Umarım bu sayede ufak da bazı taşları yerinden oyanatabilmişizdir. Bu arada inşallah benim de sorunum çözülür.

  4. Merhabalar,
    Yazılanları okuduk ve cevap hakkımızı kullanmak istiyoruz…
    Henüz Cumartesi (26/01/2007) tarihinde yayın hayatına başlamış bir internet sitesi hakkında çoğu haklı çoğu haksız yorumlarınız bulunmaktadır.

    Mert beye gönderilen ürün kaçak ürün değildir.Türkiye Cumhuriyeti Sanayi Bakanlığının onay verdiği ve kutu içersinde granti belgesi bulunan bir üründür.Kaçak ürünün faturası bulunmaz.Mert bey sadece içinin rahat edeceği ve bilinen bir ithalatcı firmanın ürününü talep etmiştir ve istediği şekilde ürün kargoya verilerek kensine ulaştırılacaktır.

    Yorumlarınız için teşekkür eder hatalarımızı bize düzeltme yolunda ışık tutması açısından devamını bekleriz.

    Oğuz Özyiğit

  5. İlginiz ve alakanız için tebrik ederim Oğuz Bey.

    Lakin kaçak mal olayında size katılmıyorum. Bir ara Başarı firmasının çok büyük bir mal getirttiğini ve yakalandığını duymuştuk. Dışarıdan ithal kaydı olmadan, vergi işlenmeden mal geitrilip piyasaya sunulduğu ülkemizin bir gerçeği. Bu konuyu işi bilen bir gümrükçü dostumla konuşup bloğuma taşıyacağım. Size bilgi mailide atarım.

    İyi çalışmalar..

  6. Geri bildirim: eminimsi » İvedikvari psiko-blogger hışmına uğramış esnaf sendromu

  7. Merhaba Dostlarım, Hafta başından beri yoğun bir takipteydik. Ama sonunun geldiğini ve güzel sonuçlandığını buradan hepiniz ile büyük bir mutlulukla paylaşmak isterim. Şu anda çocuklar gibi mutlu olduğumu tahmin ediyorsunuzdur. Bugün Nokia N95 8GB Spiderman Edition Telefonum elime geçti. İndirimTV diğer (resmi adıyla Turuncu Elektronik Ltd. Şti.) tarafından kargo ile telefon bana ulaştırıldı. Telefon Genpa garantisinde.Şirinkli ve güvenlik bandı açılmamış bir şekilde elime geçti. (Diğer telefon kutusu açılmıştı)

    Evet bir maceranın sonuna geldik. Pekala bu maceradan ne sonuç çıkartabiliriz? Sonuçta hepimiz bazı derler almalıyız ki bu sorun iyi sonlanmış olsun. Ben şahsım adına birtek ders aldım. Sen herşeyi olması gerektiği gibi doğru yaparsan iyilik seni bulur ve doğru yoldan çıkmazsın. Ben aldığım ürünü araştırma yapmadan açıp kullansaydım böyle bir olay olmayacak ve bukadar insan bilgilenmeyecek, ürünü aldığım firma işleyişini değiştirmeyecekti. Bir başka ders varki bu herkes için geçerli Blog Camiasının ve Dostluğun gücünü kimse küçümsememeli. Bu bir başlangıç Türk Blog Yazarları grubumuz gün geçtikçe büyüyor ve daha da büyüyecek ve kurumsallaşacağız. Artık firmalar büyük milyonlarca insanın ziyaret ettiği portallara reklam parasa akıtmayı azaltıp muslukları biraz daha Bloglar üzerine akıtacaklardır. Gelecek bunu gösteriyor. Ben işim de de tamamen bu konu üzerine yoğunlaşmış durumdayım. Gelin birlik olalım. Sorunları bu konuda olduğu gibi beraber çözelim.

    Diğer taraftan İndirimTV firmasının Genel Müdürü Oğuz ÖZYİĞİT Bey’e teşekkür etmek istiyorum. Kendisi sürece dahil olduğu andan itibaren herşey olumlu sonuçlanmaya başladı. Yardım severliği ve desteğinden dolayı kendisine de şahsi olarak teşekkür etmek isterim. Tüm yazılarımda dediğim gibi bence tüm bu sorunlar yeni bir başlangıç yapan firmanın yaşadığı öğrenme maliyetleriydi. Bende günah keçisi seçildim sanırım. 🙂 Ödül aldımmı derseniz hayır. 🙂 Zaten parasını ödediğim ve almam gereken ürünü aldım.

    Sonuç: İndirimTV firmasından alışveriş yapılırmı? Evet yapılır. Neden yapılır? Çünkü piyasaya yeni girdiler ve bence reklama harcayacakları parayı ucuz ürün satmayı finanse etmeye harcıyorlar. Bu sayede inanılmaz ucuz fiyatlara ürün alabiliyorsunuz. Peki nasıl alışveriş yapmalıyız? Yöntemi size kalmış. Ama bana sorarsanız almadan önce ve aldıktan sonra muhakkak hangi firma olursa olsun telefon ile arayın. Herşeyin eksiksiz olduğundan ve 2 tarafın da bilgileri doğru anladığından emin olun. Tamam sanal alışveriş ama içine biraz ses katında daha gerçekçi ve insani olmuyormu? :))

    Bu mesajımı bana destek olan tüm bloglara tek tekyorum olarak yazacağım. Yazıları ile ilgili ne yapmaları gerektiğini ben tabiki söyleyemem ama ben yazımı kaldırmayacağım. Çünkü durumun nasıl olumlu sonuçlandığını ve şu anda mutlu olduğumu zaten yazımın altında paylaşıyorum. Sizleri seviyor ve saygılarımı iletiyorum.

    Mert ALEMDAR

  8. öncelikle tebrik ediyorum mert kardeşim gerçekten bizleri aydınlatmış oldun çünkü bende indirimtv den bir şeyler almayı düşünüyordum ama çok çekiniyordum.ama bunları okuduktan sonra cesaretim dahada arttı seni kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum

  9. merhaba arkadaşlar herkes indirim tv hakkında iyi yada kötü olarak yorum yapmışlar acaba bu yorumlar neden bu olanlar gerçekten doğrumu hiç bilmiyorum ama ben indirim tv den alış veriş yapmış bulunuyorum.
    bundan 4 gün önce indirimtv alışveriş sitesinde canlı yayın olarak sunum yapılıyor ve izledim. benim de zaten klavye mouse ve webcam ihtiyacım var idi baktım hemen al seçeneklerine ürün gerçekten çoğu internet sitelerinden ucuz kontrol edebilirsiniz ama kendim dedimki ben bir imeceye katılıyım kazanamazsam bile indirim puanımla ihtiyacımı gene alırım dedim. imece fiyatı 34 ytl olan bir dvd imecesine katıldım ve kazanamadım.sağlık olsun zaten o gün bir kampanyaları vardı 30 imece alan ve o aldığı 30 imeceyi o gün içersinde kullanan müşterilere cobra webcam hediye ediyorlardı yani bakarmısınız. hem 30 ytl değerindeki webcamım oldu hem kazanamadım 30 ytl indirim puanım oldu webcam geldi şu an kullanıyorum ve memunum indirimtv tşk ediyorum. saolsunlar ve mert beyin başına gelen talihsiz olay için üzüldüm ama bloglarınızı okudum ve sorunun çözülmesine çok sevindim indirimtv alış veriş sitesini gerçekten kutluyorum iş hayatlarında başarıların devamını diliyorum umarım bu yapmış oldukları kampanyalardan zararlı çıkmazlar ama çok tşk ederim

  10. Selamlar,
    26.01.2008 Tarihinde yayın hayatına başlamış olan http://www.indirimtv.com aynı gün birkaç gazetede reklama çıkmıştır.Bu reklam doğrultusunda binlerce kişi sitemize ulaşmaya çalışmış ve binlerce kişi sitemize üye olmuş alışveriş yapmıştır.Tabi bu esnada sistemimizde teknik aksaklıklarda meydana gelmiş ve bunların giderilmesi için canla başla çalışılmıştır.

    26.01.2008 tarihinde Mert Alemdar da sitemizden alışveriş yapmıştır.Aynı gün kendisi firmamızı telefon ile arayarak Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız ile irtibata geçmiştir ve siparişinin ödemesini yaptığı halde ( kredi kartı ile ) neden hala sipariş durumunun “ beklemede “ olduğunu sormuştur.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız Kredi kartı doğrulamak için belirli miktarın üzerinde rakamlarda bankadan onay almaları gerektiğini ve hafta sonu olduğu için
    Ancak bu işlemin ilk iş günü yani 28.01.2008 Pazartesi günü gerçekleşebileceğini belirtmişlerdir.
    28.01.2008 tarihinde Banka onayı alındıktan sonra ürün aynı gün kargoya verilmiş ve 29.01.2008 Salı günü ürün Mert beyin eline ulaşmıştır.Sonrasında Paralel ithalat ürünü istemediğini ve KVK,GENPA vs… gibi firmaların garantisi altında olan bir ürün talep ettiğini bize iletmiş ve ürün aynı gün kendi isteği doğrultusunda değiştirilmiş ve kendisine ulaştırılmıştır.

    Konunun kısaca özeti bu.

    Mert Alemdar konuyu kendi sitesine taşımış ve sizlerden de haklı destek almıştır.Ancak burada bazı arkadaşlar olayı abartarak bizleri Dolandırıcı, Kaçakcı ve Sahtekar ilan etmişlerdir.Ve hatta bazı arkadaşlar sınırlarını aşarak şahsıma hakarette bile bulunmuşlardır.

    Örnekler ve gelen cevaplar:
    http://www.edasuner.com/indirim-tvden-uzak-durun/

    Bu yazıya benim cevabım ise:
    Size ve sitenize saygı duyulmasını istiyorsanız..
    “Bu yazıyı dolandırılmak istemeyenler okumalı. Yazının bir kısmını ekledim
    devamı için arkadaşım Mert’in blogu olan Hoş Muhabbet’e bakınız.” lütfen bu
    yazdığınız yazının yanında indirim tv den özür dileriz diye not eklemeyi
    unutmayın.
    Mert Bey ile olan dialoglarımız da görmüş olduğunuz üzere dolandırılma ile
    ilgili ne kendisinden ne de başka bir arkadaş dan her hangi bir kelime
    yazılmamıştır ki konu ile alakası olmayan sizden bu şekilde bir yorumun
    gelmesi olaya ve olaylara tam vakıf olmadığınızı göstermektedir.Elbetteki
    insanlar para kaybetmesin ve internet sitelerinden alışverişe güven gelsin
    yeni bir pazar açılsın.Amacımız bu pazarda yer almak ve herkesin güvenini
    kazanmaktır.Yukarıdaki yazıda yanlışlık yaptığınız ve gerçek düşüncenizin de
    dolandırıcılık olmadığına eminiz.Hatamız mutlaka olacaktır ve hatalarımız
    sizin gibi değerli arkadaşlar sayesinde düzelecektir.Sizden ricam şu lütfen
    burada çalışan onlarca insanın hakkını iyi düşünüp araştırmadan bu tarz
    yazılarınız ile gasp etmeyin.Geçekten dolandırma ile ilgili herhangi bir şey
    sezinlerseniz de hiç düşünmeden yazılarınızda belirtin.Teşekkürler

    Oğuz Özyiğit
    İNDİRİM TV
    Genel Müdür

    Şimdi size sormak istiyorum değerli arkadaşlar,

    Amacınız nedir. Blogların gücü diyerek kafanıza göre firmaları karalamak ve insanların emeğini iğfal etmek mi.Ya da yüzünü bile görmediğiniz insanı “ adam sıfatına “ bile koymamak mı? Ya da gerçekten bir haksızlığa sahip çıkıp arkadaşınız Mert in problemine sahip çıkmak mı ?

    Mert bey ne yazmış sonuç olarak:

    Sonuç: İndirimTV firmasından alışveriş yapılırmı? Evet yapılır. Neden yapılır? Çünkü piyasaya yeni girdiler ve bence reklama harcayacakları parayı ucuz ürün satmayı finanse etmeye harcıyorlar. Bu sayede inanılmaz ucuz fiyatlara ürün alabiliyorsunuz. Peki nasıl alışveriş yapmalıyız? Yöntemi size kalmış. Ama bana sorarsanız almadan önce ve aldıktan sonra muhakkak hangi firma olursa olsun telefon ile arayın. Herşeyin eksiksiz olduğundan ve 2 tarafın da bilgileri doğru anladığından emin olun. Tamam sanal alışveriş ama içine biraz ses katında daha gerçekçi ve insani olmuyormu? :))

    Sayın Eda hanım indirimtv yi dolandırıcı ilan edip şahsımı da adam sınıfına koymamıştır.Bir çok arkadaşınız bizi kaçak ürün satmakla suçlamıştır.

    Şimdi arkadaşlar bizim sitemiz diğer alışveriş sitelerinden çok farklı.
    Fark 1 : Canlı yayında insanlara ürün tanıtımı yapılıyor kampanyalardan bahsediliyor ve sitenin işleyişinden bahsediliyor.
    Fark 2 : İhale sitemi ile satış yapılıyor.

    Bu sitenin başında 24 saat durmak gerekiyor.Biz bir yatırım yaptık.Çalışan sayımızı artırdık.Bu site sayesinde burada çalışan arkadaşlara iş imkanı tanıdık.Biz bu insanların ekmeğiyle oynanmasına karşıyız.İnternet sitesi işletmek insanların tekelinde olmasın bunu istiyoruz.İnsanlar internet sitelerinden alışveriş yapsınlar güven duysunlar.Yeni yeni internet siteleri açılsın ve herkes dünyanın bu en büyük pazarından pay alsın.Yabancı girişimcilere karşı değiliz ama neden hep yabancı girişimciler başarılı olsun birazda ülkemizden firmalar büyüsün ve pazardan pay alsın diye düşünmekteyiz.

    Son söz:
    Arkadaşlar sizlerden isteğim bizler hakkında yorumlarınızda biraz daha seviyeli olmanız.Sözümü kimse şahısı adına algılamasın lütfen her kim hakkımızda hakaret içeren kelimler yazdı ise onlara.Hatalarımızı yazın bizi uyarın gerek şirket mailinden gerekse telefon ile ulaşarak bize bildirin ki bizde büyüyelim ve bizim gibi genç girişimcilere örnek olup onlarında önünü açalım.
    Eğer bu yazıya sitede yer verecekseniz lütfen olduğu gibi yayınlayın…

    Çalışmalarınız da başarılar dilerim…

    Oğuz Özyiğit

    Turuncu Elektronik LTD ŞTİ

  11. http://www.indirimtv.com adresini gazetede ilan verdiğini gördüm örnek olarak nokia N95 299ytl olarak gordum fakat bunun doğru olup olmadığını bılmıyorum ve bu gibi ürünleri illaki site üzerinden mi vermek lazım yoksa telefondanda sipariş verebilirmiyiz ve ayrıca sitede N95 129900ytl olarak gösteriliyor ama gazete ilanında 299ytl olarak görunuyo ben bır turlü anlayamadım…tesekkurler

  12. ——————————————————————————–

    mert alemdar vs. indirimtv.com
    jolene
    internet teknolojilerinin gelişmesine bağlı olarak son yıllarda türk halkı da internet üzerinden bankacılık işlemleri ya da alışveriş gibi sanal hizmetlere iyiden iyiye alışmış görünüyor. gündelik yaşam koşuşturması içerisinde bu tür “online” işlemler, özellikle yoğun iş temposunda çalışanlar için bir nevi hayat kurtarıcı görevi görüyor. oturduğunuz yerden türlü faturalarınızı ödemek, sıraya girmeden havale ya da eft yapmak gerçekten çok rahat.

    bunun bir diğer örneği de elbette ki online alışveriş imkanları. ihtiyacınız olan ürüne bir tıkla ulaşmak, ve hatta ürünün adresinize kadar teslim edilmesi insanların bu tür satış yöntemlerine sıcak bakmasına yol açıyor.

    ancak;

    her türlü online işlemde, bu işlemi sunan firmanın, kullanıcı güvenliğini maksimum düzeyde sağlaması ve sorunsuz hizmet vermesi çok önemli. zira sırf internet bankacılığı kullandığı için sanal hırsızlık olaylarıyla karşılaşan pek çok insan bulunuyor. sevgili eloy bey‘in bu konuda yaşadıklarını hatırlatmama gerek yok sanırım. peki ya güvenlik sağlanmasına rağmen, hizmeti düzgün bir şekilde veremeyen ya da müşterisine karşı aldığı sorumluluğu taşıyamayan bir firma ile karşılaşılırsa ne olur? mert alemdar arkadaşım bu konuda sıkıntılı günler geçiriyor. kendisi indirimtv.com isimli alışveriş sitesinden ürün siparişinde bulunmuş ancak şu an itibariyle parasını peşin peşin ödemiş olduğu ürüne halen sahip olamamış durumda!

    konunun detaylarını burada bulabilirsiniz.

    bu noktada söyleyebileceğim son şey şudur: ister ürün ister hizmet olsun, satış ve pazarlama işinde marka yaratmak, güvenilirlik sağlamak gerçekten çok zorlu bir mücadele. tüketicinin güvenini kazanıp, marka bilinirliği sağlamak için belirli koşulların yerine getirilmesi gerekiyor. ancak yapılacak en ufak bir hata, müşteri memnuniyetsizliğine yol açacak herhangi bir sorumsuzluk, o firmanın tüm diğer rakipleri karşısında yenik düşmesine ve daha da kötüsü oluşturduğu markanın tamamen olumsuz bir imaj edinmesine yol açıyor. üstelik blogların sahip olduğu güç sayesinde bu tür haberler çok çabuk yayılıyor. bizden söylemesi..

    Yorum yazabilir ya da geri beslemede bulunabilirsiniz.

    5 yorum
    emacit
    05 Şubat 2008 16:03 | Bağlantı
    indirimtv alış veriş sitesinden alış veriş yapmış bulunuyorum kargo çok erken geldi üstelik açık arttırma fiyatları resmen görünüyor ben imece usulü satışa katıldım kazanamadım ama o gün bir kampanyaları vardı 75 ytl imece alan ve o imeceyi o gün içersinde kullanan kullanıcılara howel 2200 wat kazanlı ütü hediyeleri vardı anlayacağınız 75 ytl ütüm oldu 75 ytl indirim puanım oldu yani daha ne olsun.

    hakan
    07 Şubat 2008 21:27 | Bağlantı
    merhaba arkadaşlar herkes indirim tv hakkında iyi yada kötü olarak yorum yapmışlar acaba bu yorumlar neden bu olanlar gerçekten doğrumu hiç bilmiyorum ama ben indirim tv den alış veriş yapmış bulunuyorum.
    bundan 4 gün önce indirimtv alışveriş sitesinde canlı yayın olarak sunum yapılıyor ve izledim. benim de zaten klavye mouse ve webcam ihtiyacım var idi baktım hemen al seçeneklerine ürün gerçekten çoğu internet sitelerinden ucuz kontrol edebilirsiniz ama kendim dedimki ben bir imeceye katılıyım kazanamazsam bile indirim puanımla ihtiyacımı gene alırım dedim. imece fiyatı 34 ytl olan bir dvd imecesine katıldım ve kazanamadım.sağlık olsun zaten o gün bir kampanyaları vardı 30 imece alan ve o aldığı 30 imeceyi o gün içersinde kullanan müşterilere cobra webcam hediye ediyorlardı yani bakarmısınız. hem 30 ytl değerindeki webcamım oldu hem kazanamadım 30 ytl indirim puanım oldu webcam geldi şu an kullanıyorum ve memunum indirimtv tşk ediyorum. saolsunlar ve mert beyin başına gelen talihsiz olay için üzüldüm ama bloglarınızı okudum ve sorunun çözülmesine çok sevindim indirimtv alış veriş sitesini gerçekten kutluyorum iş hayatlarında başarıların devamını diliyorum umarım bu yapmış oldukları kampanyalardan zararlı çıkmazlar ama çok tşk ederim

    Oğuz Özyiğit
    12 Şubat 2008 15:47 | Bağlantı
    Selamlar,
    26.01.2008 Tarihinde yayın hayatına başlamış olan http://www.indirimtv.com aynı gün birkaç gazetede reklama çıkmıştır.Bu reklam doğrultusunda binlerce kişi sitemize ulaşmaya çalışmış ve binlerce kişi sitemize üye olmuş alışveriş yapmıştır.Tabi bu esnada sistemimizde teknik aksaklıklarda meydana gelmiş ve bunların giderilmesi için canla başla çalışılmıştır.

    26.01.2008 tarihinde Mert Alemdar da sitemizden alışveriş yapmıştır.Aynı gün kendisi firmamızı telefon ile arayarak Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız ile irtibata geçmiştir ve siparişinin ödemesini yaptığı halde ( kredi kartı ile ) neden hala sipariş durumunun “ beklemede “ olduğunu sormuştur.Müşteri temsilcisi arkadaşlarımız Kredi kartı doğrulamak için belirli miktarın üzerinde rakamlarda bankadan onay almaları gerektiğini ve hafta sonu olduğu için
    Ancak bu işlemin ilk iş günü yani 28.01.2008 Pazartesi günü gerçekleşebileceğini belirtmişlerdir.
    28.01.2008 tarihinde Banka onayı alındıktan sonra ürün aynı gün kargoya verilmiş ve 29.01.2008 Salı günü ürün Mert beyin eline ulaşmıştır.Sonrasında Paralel ithalat ürünü istemediğini ve KVK,GENPA vs… gibi firmaların garantisi altında olan bir ürün talep ettiğini bize iletmiş ve ürün aynı gün kendi isteği doğrultusunda değiştirilmiş ve kendisine ulaştırılmıştır.

    Konunun kısaca özeti bu.

    Mert Alemdar konuyu kendi sitesine taşımış ve sizlerden de haklı destek almıştır.Ancak burada bazı arkadaşlar olayı abartarak bizleri Dolandırıcı, Kaçakcı ve Sahtekar ilan etmişlerdir.Ve hatta bazı arkadaşlar sınırlarını aşarak şahsıma hakarette bile bulunmuşlardır.

    Örnekler ve gelen cevaplar:
    http://www.edasuner.com/indirim-tvden-uzak-durun/

    Bu yazıya benim cevabım ise:
    Size ve sitenize saygı duyulmasını istiyorsanız..
    “Bu yazıyı dolandırılmak istemeyenler okumalı. Yazının bir kısmını ekledim
    devamı için arkadaşım Mert’in blogu olan Hoş Muhabbet’e bakınız.” lütfen bu
    yazdığınız yazının yanında indirim tv den özür dileriz diye not eklemeyi
    unutmayın.
    Mert Bey ile olan dialoglarımız da görmüş olduğunuz üzere dolandırılma ile
    ilgili ne kendisinden ne de başka bir arkadaş dan her hangi bir kelime
    yazılmamıştır ki konu ile alakası olmayan sizden bu şekilde bir yorumun
    gelmesi olaya ve olaylara tam vakıf olmadığınızı göstermektedir.Elbetteki
    insanlar para kaybetmesin ve internet sitelerinden alışverişe güven gelsin
    yeni bir pazar açılsın.Amacımız bu pazarda yer almak ve herkesin güvenini
    kazanmaktır.Yukarıdaki yazıda yanlışlık yaptığınız ve gerçek düşüncenizin de
    dolandırıcılık olmadığına eminiz.Hatamız mutlaka olacaktır ve hatalarımız
    sizin gibi değerli arkadaşlar sayesinde düzelecektir.Sizden ricam şu lütfen
    burada çalışan onlarca insanın hakkını iyi düşünüp araştırmadan bu tarz
    yazılarınız ile gasp etmeyin.Geçekten dolandırma ile ilgili herhangi bir şey
    sezinlerseniz de hiç düşünmeden yazılarınızda belirtin.Teşekkürler

    Oğuz Özyiğit
    İNDİRİM TV
    Genel Müdür

    Dolandırılma ile ilgili gayet kibar bir şekilde yazdığım bu yazıya mail olarak aldığım cevap ise:

    Müsait değilim bir ara yazıyı düzeltirim ancak siteme ve bana zaten saygı
    duyuluyor bence güzelce izah etseniz sizi daha çok adam yerine koyarlar Oğuz
    bey!
    Sonuçta benim yazım sayesinde herkes bloglarında yazdı Mert aile dostum
    elbette ki kazıklanmışsa sahip çıkacağız
    Tavrınız çok çirkin ve itici istersem yazıyı düzeltmem bile benim keyfim
    bilir
    Keşke daha beyefendice yaklaşsaydınız…
    Olayın düzeldiğini herkese tek tek haber verin o zaman ama bana yazdığınız
    üslubunuzu bir kenara bırakın herkes benim kadar iyi davranmayabilir yani
    yazıyı düzeltmez bile!
    Ben bir ara düzeltirim yazıyı sizden de beyefendilere yakışır bir yorum
    beklerim.
    Saygılar

    Şimdi size sormak istiyorum değerli arkadaşlar,

    Amacınız nedir. Blogların gücü diyerek kafanıza göre firmaları karalamak ve insanların emeğini iğfal etmek mi.Ya da yüzünü bile görmediğiniz insanı “ adam sıfatına “ bile koymamak mı? Ya da gerçekten bir haksızlığa sahip çıkıp arkadaşınız Mert in problemine sahip çıkmak mı ?

    Mert bey ne yazmış sonuç olarak:

    Sonuç: İndirimTV firmasından alışveriş yapılırmı? Evet yapılır. Neden yapılır? Çünkü piyasaya yeni girdiler ve bence reklama harcayacakları parayı ucuz ürün satmayı finanse etmeye harcıyorlar. Bu sayede inanılmaz ucuz fiyatlara ürün alabiliyorsunuz. Peki nasıl alışveriş yapmalıyız? Yöntemi size kalmış. Ama bana sorarsanız almadan önce ve aldıktan sonra muhakkak hangi firma olursa olsun telefon ile arayın. Herşeyin eksiksiz olduğundan ve 2 tarafın da bilgileri doğru anladığından emin olun. Tamam sanal alışveriş ama içine biraz ses katında daha gerçekçi ve insani olmuyormu? :))

    Sayın Eda hanım indirimtv yi dolandırıcı ilan edip şahsımı da adam sınıfına koymamıştır.Bir çok arkadaşınız bizi kaçak ürün satmakla suçlamıştır.

    Şimdi arkadaşlar bizim sitemiz diğer alışveriş sitelerinden çok farklı.
    Fark 1 : Canlı ayında insanlara ürün tanıtımı yapılıyor kampanyalardan bahsediliyor ve sitenin işleyişinden bahsediliyor.
    Fark 2 : İhale sitemi ile satış yapılıyor.

    Bu sitenin başında 24 saat durmak gerekiyor.Biz bir yatırım yaptık.Çalışan sayımızı artırdık.Bu site sayesinde burada çalışan arkadaşlara iş imkanı tanıdık.Biz bu insanların ekmeğiyle oynanmasına karşıyız.İnternet sitesi işletmek insanların tekelinde olmasın bunu istiyoruz.İnsanlar internet sitelerinden alışveriş yapsınlar güven duysunlar.Yeni yeni internet siteleri açılsın ve herkes dünyanın bu en büyük pazarından pay alsın.Yabancı girişimcilere karşı değiliz ama neden hep yabancı girişimciler başarılı olsun birazda ülkemizden firmalar büyüsün ve pazardan pay alsın diye düşünmekteyiz.

    Son söz:
    Arkadaşlar sizlerden isteğim bizler hakkında yorumlarınızda biraz daha seviyeli olmanız.Sözümü kimse şahısı adına algılamasın lütfen her kim hakkımızda hakaret içeren kelimler yazdı ise onlara.Hatalarımızı yazın bizi uyarın gerek şirket mailinden gerekse telefon ile ulaşarak bize bildirin ki bizde büyüyelim ve bizim gibi genç girişimcilere örnek olup onlarında önünü açalım.
    Eğer bu yazıya sitede yer verecekseniz lütfen olduğu gibi yayınlayın…

    Çalışmalarınız da başarılar dilerim…

    Oğuz Özyiğit

    Turuncu Elektronik LTD ŞTİ

    Yurtdışı Eğitim
    18 Şubat 2008 00:52 | Bağlantı
    Hocam değişik ve güzel bir site yapmışsınız,tebrik ediyorum

    REHA YAVUZ BAŞ
    30 Ocak 2009 09:59 | Bağlantı
    Yorumunuz onay bekliyor.
    Merhabalar;
    Ben heralde indirimtv.com un son kurbanıyım veya dolandırılanıyım diye bilirim. 21.01.2009 tarihinde alışveriş yaptım ücretini peşin havale yolu ile ödedim. Fakat aradan 10 gün geçmesine rağmen ürün halen gelmedi. 23.01.2009 tarihinde ne zaman kargoya verirsiniz diye sorduğumda 24.01.2009 cumartesi yanıtını almıştım. Fakat ortada ne ürün var ne şirket. Kargo şirketinden edindiğim bilgiye göre halen adıma bir kargonun olmadığı ve Turuncu Elektronik Ltd. Ştiç nin en son kargosu da 07.01.2009 tarihinde gönderildiği haberiydi. Daha öncede alışveriş yapmıştım sorun olmamıştı fakat demekki çekirge hesabı benimkide son zıplamaymış. Şu anda ne elimde ürün var ne kargoda ürün var. Üstüne üstelik ne siteye erişebiliyorum nede telefonlarına ulaşabiliyorum. Yani sizin anlayacağınız tam anlamıyla dolandırıldım. Yasal süremi bekliyorum. O zamana kadar sonuç çıkmaz ise elimde dekonttan alışveriş fotograflarımdan herşey mevcut tüm yasal haklarımı arayacağım. Bir gelişme olursa bildiririm.

  13. yaklaşık 2 aydır site piyasada yok 50tl.para yatırdık onunda akibeti belli değil tahminen site kendini lav etti parada gitti bizim bence güvenli bir site değil 2 ayda yeni site kurarım ben kardeşim nerde bu sitenin sahipleri bulunmaları lazım bir yolsuzluk var bu sitede

Bir Cevap Yazın

