Uçurumun Dibinde


[wp_youtube]eCgT809P34g[/wp_youtube]

Bir boşluk bulsamda otursam diyen insan evladı kadar yorgunum. Ne kadar diyene o kadar diye cevap vericek kadar komik. Facebook’a daldım biri mesaj atmış.. Reader’ı açtım yabancılardan başkası yazmamış.. Oyyla’ya gittim aynı şeyler tekrar. Dün defalarca dinlesemde yine youtube’da kendi şarkılara gitmişim.. Sabahtan beri yollarda ayaklarım konuşma istemiş.. Yemek yemek isteyen bir midem varmış.. Oha falan yapıcak yazı yazmamı isteyende bir beynim var..

Dejavu oldum köyüme geri dönüyorum.. Dejavu görende yaşayanda benim.. Web kaç sıfır acaba?

Bir yandan oğlum bu yazıyı bloga yazma diyen çok profesyonel kalıbım.. diğer yandan bu çayırın ağası sensin oğlum diyen kalıbım kulağıma tavsiyeler vızıldıyor..

Biri bana ne olduğunu söyleyebilir mi?

Uçurumun Dibinde” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

