Blograzzi, Koptum Sana Geliyorum! (1)


blograzzi.jpg

Son günlerin en popüler mevzusu Blograzzi. Akımı kim başlattı bilmem amma beni en çok üzen konu şu oldu. Yılmaz Özdil bir gün köşesinde okurlarından sıkça gelen bir istekten bahsetmişti. “Ne okuyorsunuz?, Ne okuyalım?” Yılmaz Özdil’de cevaben halkı okuyun diyip köşesinde bir sürü seri ilana yer vermişti. Bende klasik bir tartışmanın ortasında blograzzi yorum vs. ile serveri boşuna çalıştırıp yeşile, çevreye zarar veren ahmakların yorumlarına gitmek istiyorum. En ahmak fotolarımdan birinide baş köşeye koydum.

Bir kahramanımız yazmış, yorumdan anladığım arkadaşımız hırsızın önde gideni.

“ilginç olan herşeyi siteme eklerim bu benim yapımda var o senin düşüncendir olabilir sadece spor değil 7 tane kategori var sitemde spor yazılarımı görmedin herhalde önemli olan ilginç bir şey bulmaktır ve asıl önemlisi faydalı olması benim için kendi yazılarımda var arşüvde faydalı olan herşeyi eklerim böyle bilinsin asıl konuya gelince ben haksızlığa gelemem ister beğen ister beğenme o senin fikrin nasıl eklediysem öyle çıkartırım herkese 5i nasılo verdiysem 1 puanıda veririm.

Yine aynı arkadaş daha önceden de şöyle bir yorum yapmış; (gayet mantıklı tehtidler)

arkadaşlar bu duyurudur favorilerime eklediğim kişilerin bana nezaket ziyaretini bulunmaması onlar için büyük bir kayıp olacaktır ben enayi değilim beni ekleyenleri ve gelenleri sık sık ziyaret ediyorum isteyenler tek tek kontrol edebilirler yarın eklediğim kişiler için son gün tek tek hepsini silecem vede bir puan verecem bunu bilin ona göre davranın ben enayi değilim zormu bir insana teşekkür yorumu yazmak veya eklemek çünkü burda bulunmayı haketmeyen kişiler var.

Ve geri kalanlar;

nasıl oluyorda bu şablonları böyle yapiyorsun. gayet hoş bir site.

içerikli bir site.beğendim.başarılarınızın devamını dilerim. http://dantel-yap.blogspot.com

meraba editorya.ben ical ankaradan.sitenizi gezdim çok beğendim.bloğuma sayfa açtığınız için teşekkürler.bende size 5 yıldız verdim,favorilerime ekledim ve ayrıca tanıtım için bloğuma link vereceğim.tekrar görüşmek dileği ile başarılarınızın devamını dilerim.

slm 🙂 misafirlige geldim 🙂

senin bloğun çok güzel olmuş eline sağlık sende favorimdesin başarılar kolay gelsin artı 5 puanıda hakettin

Bu yorumlarda 10marifet.org’un sayfasında;

meraba bloğunuzu beğendim.ve kledim.link değişimi yapabiliriz.başarılar. http://dantel-yap.blogspot.com

Selamlar İçerik açısndan sosyal hayata katkı sağlayan bir blog. En önemlisi kültürümüze ciddi bir katkı yaptıklarınız. Teşekkürler

tekrar selam .bloğunuza 5 yıldız taktım.başarılar diliyorum.

Tesekkür ederim ilginiz için. İyileşiyor yavaş yavaş , çok kaşıntı başladı bugünlerde yanık üzerinde.

devam edicek..

Bir Cevap Yazın

