İşverenden gelen mail


Bir dostun ricası üzerine bir firma ile görüşmeye gittim. Benden site tasarımını yenilememi, google adwords reklamlarını takip etmemi istediler. Bende buna göre fiyat teklifinde bulundum. Gelen cevapta çok ilginç olan birkaç husus var. Birincisi yıllık host masraflarının 8 ytl olduğu ikincisi ayda google adwords’e 60 ytl ödeyip parasının tam olarak harcandığına inanmaları. Halbuki öyle değil. Size 60 ytl’lik kredi satıyorlar en fazla 20 ytl’lik reklam yayınlayıp gerisini cebe atıyorlar. Neyse biz maile geçelim;

merhaba ömer arkadaş ilgin alakan firmamıza gelip ilgilenmenden dolayı
cıok teşekür ederiz

teklinizde belirtiginiz şartlar bize uygun degil biz googlleye ayda 60ytl
veriyoruz
yıllık host üçret 8ytl para veriyorum site tasarımı fiyatı uygun ama bütünsel
düşünüyorum

web için menevşe hana hergün 10kişi gelip kart bırakıyor yanlış anlamayın
kimse aylık 100ytl talep etmedi (google adwords’ten bahsediyor) neyse herşey için teşekürler ilginiz
alakanız için bu tarafa yolunuz düşerse ugrayın dedigim gibi ömer abinin
dostları bizimde dostlarımızdır özülerek belirmek zorunda kaldım
bukoşullarda size site tasarımını veremeyecegiz hoşca kalın

Çok değerli işverenim, sana ayırdığım bir öğle vaktine şimdi öyle acıyorum ki anlatsam dizeler yetmez.

İşverenden gelen mail” üzerine 7 yorum

  1. “bukoşullarda size site tasarımını veremeyecegiz hoşca kalın”

    Ben asıl buna bayıldım.Şaka gibi bir mail…

Bir Cevap Yazın

