Didem Erol’un sitesi açıldı


Çok güldüm yau 🙂 Daha fazlası için didemm.com..

Didem Erol’un sitesi açıldı” üzerine 6 yorum

  1. ya bana söylesin ben veriyim yer beleşe 😀 takmasın kafasını böyle teknolojik şeylere zaten 😀 neyse

  2. mrb didem erol un dünyada en büyük hayranı seveni aşığı benim hiç karşılaşmadık ama evimin duvarlarında her sabah bana gülüyor günaydın diyor güneş gibi içimi aydınlatıyor, gece yine didem le uykuya dalıyorum ışık vuran o güzel bebek tatlı gülen yüzü bana iyi geceler öpücüğü veriyor didem i çoooooook seviyorum

  3. @Serdar seni tebrik ediyor, Allah tamamına erdirsin dileklerimi Ömer Enis vasıtasıyla gönderiyorum 🙂

    …Siteye erişim yok? 🙂

Bir Cevap Yazın

