2007’den hatırda kalanlar


Herkesin yeni yıl yazısı var. Bizim pek bir geçmişimiz yok gibi. Tavsiyeettim var, var güç var.

Takip ettiğim bloglardan sunipeyk ve nahnu arşivlerinde gezdim ve geriye dönük aklımda kalan (hatırladıkları) sanki daha dün okumuşum hissini uyandıran yazıları sizinle paylaşmaya karar verdim. İşte o bloglar ve yazıları;

Nahnu.org; Bir şey öğren, Renkli blog, Eddie Murphy’e bi paşa çayı, Alexa araç çubuğu, Barda filmi, Çin bizide yasaklamış, Bilişimci imamın vaazı, Beni kritize et, Şehrazat 1 ytl olacak, Gazeteport, Düello, Hiç Aysun öpmüş gibi hissetmedim, İyi bilgi, Hürriyet arşivinden, Transparan ekranlar galerisi, Güzel bloglar için reklam şebekesi, Seçim boyası nasıl çıkar?, Daha sade, daha hızlı, Özlem siyasette yeni, Orijinal demokrasi reklamı, Çakma iphone, WordPress.com kapattıran bilirkişiyi bana getirin, Sıfır dediğimde, Ruhsar, Ömer Üründül

Güneşin Tam İçinde; Bu arşivi göz gezdirmek saatlerimi alır. Sizi şuradan alayım.

Sunipeyk; Womm dedikodulu pazarlama davetiyeleri, Su hayattır, Joost televizyonu öldürecek mi?, Telsim vodafone’un su ile imtihanı, İnternet sobesi ya da blog mim, Türkiye’nin en iyi sitesi, Tele kazık, Google phone, Beni kritize et, Swssy.com rekor katılım, Bir site tavsiyesi tavsiyeettim.com, Google’dan kablosuz bağlantı, swssy kapandı, Suyunu boşa harcama, Remember the milk, hiç bir şeyi unutma, Tipmatik ile tipini yarat, Sebzeler.org ne ola ki?, Fatih Turan sitesini açtı, Ateş seni çağırıyor, lotus medya, Digiturk’ten büyük kazık, Alelade.org, Meraktan.com, brrr gibi Coca Cola, Depreme duyarlıyız, Blogunuzu kaça satarsınız?, Diyom ki, Türk gazete siteleri sosyal imlemeyi ne zaman keşfedecek?, Tavsiyeettim.com’u tavsiye ediyoruz, 🙂 Facebook’a reklam nasıl verilir?, Eşref saati..

Yoruldum vallahi 🙂 Birde 2007’de blog dünyasına kazandırdığım iki güzide insan var mutlaka bloglarına göz atın derim; eminimsi ve ceo yavuz… Mutluluklar sizinle olsun efem….

2007’den hatırda kalanlar” üzerine 6 yorum

  1. Yürü bee kim tutar seni 🙂 2008 den ne bekliyorsun. Eminimsi 1907301 bulmayı ümit ediyormuş birde noel baba’ya yazmış 🙂 hala daha noel babaya mı inanıyon abi:))

  2. yavuzselim, büyük ikramiye çıkan 1907301 nolu biletiyle milli piyango idaresinin yolunu tutmuş, ama vicdan azabı çekiyormuş, çünkü bilet onun değilmiş. Düşünceli düşünceli yolda giderken gaipten ekolu bir ses gelmiş;
    -o biletin parası sana haraaam !!!
    yavuzselim;
    -ki kim var orda ?
    ses;
    -o biletin parası sana haraaam !!!
    yavuzselim;
    -nolur korkutma beni, ne yapmalıyım ?
    ses;
    -üflemeli, çok delikli bir müzikaleti çalarsan helal oluur !
    yavuzselim;
    -ama ben üflemeli, çok delikli bir müzikaleti çalamam ki
    ses;
    -o zaman tek delikli bir üflemeli müzik aleti çalacaan, ama karanlıkta çalmalısııın ! demiş, yavuzselim rahatlamış, içinden “oh be, bir müzik aleti çalacam, para bana helal olacak, üfliyeyim gitsin” diye düşünmüş.
    -tamam, demiş yavuzselim
    -nerede üfleyeceğim?
    -gel karanlığa doğruu
    yavuzselim sokağın sonuna, karanlığa doğru yürümeye başlamış
    ses;
    -tamam orada dur, sakın kıpırdamaaa. demiş
    yavuzselim;
    -iyide bundan ses çıkmıyor ki demiş
    ses;
    -sen devam et birazdan çıkacaak demiş
    bir süre sonra ses yavuzselime;
    -oluum, her eline megafon alan adamın verdiği müzik aletini üflersen, piyango biletine ihtiyacın yok, bööle de yolunu bulursun demiiş… :))

  3. Bir zamanlar üflemeli çalgı aleti çalanlar geçmişlerini yazmaya başlamışlar..

    Abi 2 soru

    1- Fenerbahçenin kuruluş yılı ?
    2- Türklüğe hakaret eden madde hangisi ?

    Abi buldun mu bileti pardon soruların cvplarını 🙂

Bir Cevap Yazın

