Bulanan miğdeden nağmeler (+18)


“Bazen öyle yazılar yazarlar ki, okuyanlar anlasın diye değil, anlaması gerekenlerin anlaması için yazarlar”. Bu sözü Fatih Altaylı Ertuğrul Özkök gibileri için söylemiş. Bende bugün öyle bir yazı kaleme almak istedim. Yazımda fikirler değil olaylar yer almaktır. Bir filozof derki; kişileri küçük kafalar, olayları orta kafalar, fikirleride büyük kafalar konuşur. Orta kafalı değilim derseniz ya da üstüneze almak istemezseniz buradan aşağısı okumayınız. Ama olaylardan da fikirler çıkabilir.

Hikaye bir; Şizofrenin biri beni ekledi. Deviantart aleminin en baba tasarımcısı olduğunu iddia ediyor, ahkam kesiyor. Benden ne istiyorsun dedim Tuğba’nın msnini verir misin dedi. Tuğba’ya sordum, ver ağzına sıçayım. Verdim konuştular, sonra Tuğba bunun ağzına etti. Ardından şizofren vatandaş bana döndü, ağladı sızladı. Harbi aşık olmuştum dedi. Onunla uzun uzun konuştuk. Bana öyle güvendiki tüm sırlarını paylaşmaya başladı. (şizofren dedim dikkat) Kanada yaşıyorum, şöyle sikiyorum, böyle düdüklüyorum diye anlatmaya başladı. Sonra zaman geçti engelledim gitti. Bana çok güzel bir söz bıraktı. (Söz tepki üzerine silindi.)

Hikaye iki; Bir gün bizim bir elemanla muhabbet ediyoruz. Doğmuş büyümüş İstanbul görmemiş. Askerliği buraya düşmüş. İlk zamanlar çok şaşırmış, şaşakalmış. Burada kız tavlamak beş dakikalık iş demiş. Başlamış skor yapmaya. Skorları anlatmıyayım başlık +30 olur. Mübarek bir elemandı, giderken en çok istanbulun şaşkın karılarını özlicem dedi. Bir dahada gelmedi.

Hikaye üç; Emir’le oturuyoruz. Anlaşılan senin can ciğer kardeşin özgür bir kız. Ömerim sen kardeşim diyorsun, öyle kabul etmişsin, sana inancım son. Ama özgür kardeş kan bağı yoksa seni bozar. Seni olmadı moralini bozar, miğden narindir bilirim uzunum.. Uzak dur.. Emir’im seni nasıl dinlemem?

Hikayeler bitti. Şimdi ders zamanı. Herkes yerine otursun ses çıkarmasın. Gün bu gündür. Gün milat zamanıdır.

Çağa ayak uyduramadım, özür dilerim….

Bulanan miğdeden nağmeler (+18)” üzerine 16 yorum

  1. Ömer rss’ime bir anda bu başlık düştü ve şok oldum… Anladığım kadarıyla birine sinirlenmişsin. Emirle olan hikayenden kim olduğunu anladım. sanırım. Umarım bu arkadaşlık kazasını çok çabuk atlatırsın. Şunu unutma canım biz seni çok seviyoruz.

  2. Didem çok naziksin. Ben kendi yaptıklarımdan pek pişman olan biri değilim. Hep beslediğim dostluklardan pişman oluyorum. Şunu öğrendim ki dostumuda kendim sanıyorum. Benden birşeyler olanları görünce dayanamıyorum atlıyorum.

    Didem açık söyliyim pişmanım.. Bir daha olmuyacak, sana söz vereyim desem acaba olur mu?

  3. Ölene kadar hata yapmıyacak değilsin, mutlaka yapacaksın. Madem bu yazı +18ler için şunu söyliyeyim sana. Si.tir et unut. Hatta bu yazıyı kaleme alman bile dostuna verdiğin değeri ortaya koyuyor. Yani artık o senin dostun değil. Sil onu..
    Bu kadar basit……….

  4. ıyyyy igrenççyaaa böle kızlar hala varmı günümüzde ööhhhh yanii sanki istanbulda erkek kalmadı istanbul dısından gelen kırolara bakıolar.butip kızların toplum arasındaki adı (international kaşar) =))onlara mübah hacı adam 5 dakikada gidiyor!!!

  5. uzunumm kızdan ekege arkdaş olmaz die dedim nie olmaz bilirmisin biizim kızlarımızın geneli kaşardırr erkekleride bakallıgı çok sewer kaşarı dilimlemek en büyük eglencesidirr gün gelir senin kanka gözüyle baktıgın kızı ekmek arasında bi dilim olarak görürsün o da kor o yüzden bakkal olmak lazım uzunum ilk ısırıgı hep sen alcan ki hem kanka olcan hem bakkal

  6. emirim biz süpermarketiz. bakkallar eskide kaldı. kaşar dilimli geliyor. hazır tost için. daha çabuk eriyor. yani bakkal olmaya gerek yok kaşara kaşar kadar değer verticeksin, daha ötesi var mı?

    boşver biz havyarı elle yiyelim… kim ne yapmak istiyorsa yapar herkes kendi yolunu seçer. bizede bu oyunda rol verirlerse seviniriz. memnuniyet duyarız.

    5-9 merkez kafasına göre herkes. see you…

  7. hacı sizin içiniz fesat lan insan görünümlü yaratiklar sen herkeze kaşar gözüyle bakıyosan normal değilsin ozaman Allah’ın öküzü seni abaza insanat.

Bir Cevap Yazın

