Benim vatandaşım


Benim vatandaşım bir zamanlar peygambere küfretmiş..

Cuma namazında cemaati rahatsız edecek faaliyetlerde bulunmuş.

Benim vatandaşım insanların inançlarına saygı duymamış.

Yine benim vatandaşım galeyana gelmiş, zındık dedikleri adamların kaldığı oteli basmış baştan aşağı yakmış.

Benim vatandaşım buna içerlemiş gitmiş otelde ölenlerin sayısına denk düşen 33 kişiyi camiden çıkartarak öldürmüş.

Yıllar geçmiş benim vatandaşım facebookta bu otel müze olmalı demiş. Bir başka vatandaşım başbağlarıda say ben senin arkanda olayım demiş.

Benim vatandaşım çok partili sisteme geçtiğimizden beri kahvesini ayrı yerde içermiş…

Bir Cevap Yazın

