Ben Kimim?


Aman allahım. Benimde artık bir blogum var. Bu söz biraz yavan kalır, tez gelir tüz gider. Onlarca blog hazırladım, yüzlercesini takip ediyorum, on binlerine yorum bıraktım. WordPress yasağı içime oturunca uzun zaman sonra kendi ismim ile yayın hayatına başladım.

Blogcular ego tatmini için yazıyor diyorlar. E o zaman bende bir ego denemesi yapayım. Ömer Enis kim deseler ne cavap verirdiniz?

Ben Kimim?” üzerine 9 yorum

  1. ÖMER ENİS kim deseler vereceğim ilk cevap KANKİM:) Tabi bunun yanı sıra iyi bir blog yazarı, dostum , kardeşim yani onu kelimelerle anlatmak yetmez tabi benim için 🙂

  2. Üç kağıtçının önde gideni derim:)) (bu yeterince herşeyi açıklar zaten)

    İyi yönlerini yazmayı düşünmüyorum.. onları yazmaya ne kondisyonum nede zamanım yeter:)

Bir Cevap Yazın

