Süleyman Sönmez’e İthafen


Reklamlar

Süleyman Sönmez’e İthafen” üzerine 2 yorum

  1. Ömer ben de nereye kayboldun diye merak ediyordum :))))

    Nasılsın? Umarım iyisindir.

    Senden gelen yorumları vs. cevaplıyorum. Cevap yazmadığım tek şey Web Seminerleri ile ilgili e-mailin oldu. Onu da incelemeye devam ediyorum.

    Ben senin varlığından mutluyum hiç rahatsız olmuyorum bazen beni sevdiğinden eleştirenleri hırpalasan da hehe :))))

    Valla anlamadım niye böyle yazdın.

    Hem sitenin iletişim sayfası değişti bir kere.

    Şimdi okuyanlar o kırmızı yazıyı standart bir cevap sanırsa yandık!

    Neyse en azından neredesin ne oldu onu öğrendim.

    Şimdi ister misin ne kadar Süleyman SÖNMEZ’i sevmeyen varsa yazıyı oylasın. Yandık vallahi!

    Süleyman

  2. Kaybolmadım hocam. Biraz rahatsız olduğumdan dolayı kendi sitelerimden çıkamaz oldum. Tavsiyeettim.com’u yeniliyoruz. Birde o iş var. Yazılarını toplu halde okuyacağım bir kitap misali.

    Maillerime cevap vermessen öyle olur 🙂
    Dipnot: Daha öncede birkaç kez defa mail atmıştım 😦

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s