Gazeteport Magazinport Oluyor


Gazeteport ilk çıktığı günlerde patronu bilmem ne efendi Zaman gazetesi’nde boy boy söyleşi vermişti. Adamda ne endam nede taban var. Belli ki birileri arkadan itmişte oturmuş o koltuğa. Lakin biz haber sitesini çok beğendik. İlgiyle takip eder olduk. Kesinlikle hiçbir haber sitesini günlük olarak takip ettiğimi hatırlamıyorum, gazeteport çıkana kadar. Fakat Gazeteport’ta işin püf noktasını öğrenmiş gibi son günlerde ilginç ve bir o kadar yavan başlıklar atmaya, magazin gündeminin takipçisi olmaya başladı. Başlığa bakın; “Tuvaletin Sultanları Oldular“, terbiyesizliğin ötesinde. Üç tane milli voleybolcu ishal olmuş falan feşmekan. Haberin detaylarını okumadım, okumamda zaten. Bir başka rahatsız edici konuda Oray Eğin ve Perihan Mağden tartışmasının son dakika gelişmesi olarak takipçilere sunulmnası, onlara özel bannerların hazırlanıp haberin ilgiyle okunmasını istemeleri. Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz? Ben blogajansı açmayı ve bu heriflerin canına okumaya başlamak istiyorum.

Bir Cevap Yazın

