Benim Suçum Ne?


Gene erkenden kalkıp geçtim iş yerine, doğal olarakta bilgisayarın başına. Blogyazarları grubunda Eda Suner‘in mesajını gördüm. Blog Yazarları toplantısının ardından blogumu ziyaret etmek istediğini lakin wordpress.com uzantılı olduğundan göremediğini yazmış. Sadece Eda Suner değil birçok akrabam, dostum blogumu göremiyor ve wordpress.com‘dan tanıştığım birçok blogcu ile artık kırk yılda bir görüşebiliyorum.

Yasağın ilk günlerinde Adnan Hoca ve yandaşlarına çok kızmıştım. Bize bu hizmeti veren wordpress.com yapımcılarını ısrarla savunmuştum. Şimdilerde uzun bir sürenin ardından onlarında suçlu olduğunu düşünüyorum. Blogspot‘a hala alışamadım, kendi hostuma geçmek içinde fazlaca tembelim. Diğer blog servislerinide beğenmiyorum.

Anlıyamadığım bir kaç husus var. Adnan Hoca ile ilgilenen birçok devlet kurumu varken (polis,savcı,hakim) neden bloglar ona saldırıyorlar. Hemde tamamen kişisel haklar göz önüne alınarak. Mesela “Adnan Hoca delidir, 7 tane deli raporu vardır” gibi. WordPress.com ise neden bunları savunuyor ve hala kapamıyor? WordPress.com blog servisi değilmidir? Az önce neden bloglar ona saldırıyorlar dedim, oysaki blog mantığından uzaklar. Sadece yapı olarak bloglar. Blog nedir? Bildirgec‘ten bakabilirler diye düşünüyorum. Birçok alan adını almışlar ve aynı içerikleri yayınlamışlar. Oysa ben şirketimin ürünlerini tanıttığımda wordpress.com yayın içeriğimize aykırıdır deyip tamamı ile kapamışlardı.

Şimdilerde Türk Telekominikasyon Kurumu’na yaptığımız mail yollama kampanyasını wordpress.com‘ada yapılmasının taraftarıyım. Benim suçum ne? Maymundan geldiğine inanan insanların kendi görüşlerini yayınlayacaklarına tam aksini düşünen ve bu yönde propaganda yapan adama saldıran tavrının korunmasına, bu insanlar yüzünden binlerce güzide blogcunun mağdur edilmesinin sebebi nedir?

Yanlış mı düşünüyorum? Hakkaten siz söyleyin benim suçum ne?

Not: Bu yazıyı okuyan herkes mimlenmiştir. Konuyu bloglarınıza taşıyın wordpress yapımcılarına gönderme yapın.(rica)

Benim Suçum Ne?” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

