Uzun Zaman Sonra


Epey zaman oldu burada yazmayalı. Kampanyalar‘da durmadan yazdım ama burada nedense hiç istemedi canım. Sonra baktımki  eş dost “dns”leri değiştiriyor, bloguma giriyor o zaman problem yok yazmaya devam dedim. Üniversiteye başladım. İş aynen devam ediyor. Dışarıdan aldığım işler, tavsiyeettim.com (banu’nun yardımı ile) ve kampanyalar‘da benim ek ekmek kapım olarak sürüyor. Kampanyaları kendi hostuma taşıdım. Yavaş yavaş eski hitlere ve yüksek sayfa gösterimlerine doğru gidiyorum. Bilare bilgilendiririm. Hemen size üniversiteden bir hocamı tanıştırayım. Bize Temel Elektronik dersi veriyor. Hiçbirşey anlamıyoruz 🙂 Sitesine şuradan bakabilir, mümkünse standartlara çevirip bana paket olarak yollarsanız sevineceğim. Standart derken web standartlarından bahsetmiyorum. Hiç test etmedim. Sadece ilkokul çocuklarının yaptığı internet sayfalarına benzediği için ufak bir eleştiri şey ediyim dedim. Esen kalın..

Bir Cevap Yazın

