Ben Sevdim, Kimseye Söyliyemedim


Uzun zaman oldu aşk üzerine yazmayalı. İçinde bir yerlerde o duygu yoksa yazamıyorsun demek. En güzel aşk şiirini yazanda mutlak aşıktı garibim. Şunuda öğrendimki kavuşamamak aşkmış. Aksini söyliyen umrumda değil, konuşsun sivrisinek davul saz misali. Yıpratan, yıpranan günler yıllar hep aşk besledi. Yine hüzün gene buhranla bitti.

Bugün neden böyleyim bilmiyorum. Kazım Koyuncu’yu dinleğince biraz daha garipsedim, hüzünlendim açıkçası. Gene mi aşık oldum? Hee oldum sanane!

Düz bir ova hayal edin; uçsuz buçaksız. Bir yüreğiniz olsun aç susuz. Bıçak kesmeyecek kadar taş kalbiniz. Geri dönemeyecek ve silinemeyecek duygularınız. Sonunda bir gram mutluluk, belkide sonsuz aşk. Gitmeye korkan ya da inancı olmayan bir bedeniniz. Silinip gidecek bir benliğiniz… Aşk toprağın altında daha mutlu gibi…

Hep hayal ettiğim bir tablo vardı, meğer imkansızmış. İki aşık; bir gözyaşına daha müsama göstermeyen saygısını eksik etmeyen mini minnacık tertemiz dünyası olan bir değil iki tane aşık. İki diyorum bir tane aşık bir dünyaya dar geliyor. Olsun varsın gene suçlu ben olayım, gene eziyet çeken ben olayım. Günahkarda benim, aşk cehennemini hak edende benim sen cennete girebildikten sonra.

Yıllar geçsede gene yara hatırlanacak kalbimde, sen anımsayamasanda…

Sabahın ilk güneşi teninin kokusu, sonu gelmeyen cennet deryaları saçların, günahsız bedenin masum gözlerin… Artık hepsi benim acı kaynağım. Beni affet dersen; inanmadın ama ben seni kötü hatırlamıcam.

Daha önce dedim mi bilmiyorum; aşk toprağın altında daha güzel…

Ben Sevdim, Kimseye Söyliyemedim” üzerine 15 yorum

  1. ömer kardeşim çok güzel bi yazı yazmışsın.Aşk hakkında ne varsa dökmüşsün ortaya.Ben hiç aşık olmadığım için o duyguyu bilemiyorum ama inan bana aşık olmaktan daha iyidir bence 😀 aşık olup da acı çekmeyen bi insan hiç görmedim.o yüzden en iyisi aşık olmamak 😉

  2. Aşk’ı kendine göre yorumlamışsın sende herkez gibi.
    Aşk’ın en güzel yanıda bu zaten. Senin duygularının bir bütünü yada tatlı veya acı duygularına verdiğin bir isim diyelim.

    Bana göre aşk, sevdiğinle paylaştığın anların bütünü
    Bana göre aşk, heyecanın artması
    Bana göre aşk, duygularının en yoğun hali

    bunların toplamına aşk diyorum ben işte. Ama dokunmadanda aşk olmaz, hissetmeden aşk olamaz. Sanal aşklara şaşıyorum. Sanırım aşk’ı hiç tatmayanların aşkı olsa gerek.

  3. aşk güzel şeydir evet.. zaten pek saygıdeğer kahinimizin de dediği gibi “kimse sana aşık olduğunu söyleyemez, onu sen olduğunda kemiklerinde hissedersin”…

  4. İki aşıkla aşk olmaz, sert mi oldu giriş acaba.
    Malesef öyle, iki aşık hep aşık olamaz, ama bir aşık öldükten sonrada aşıktır.

    Ulaşıncada aşk mıdır ?
    Evet aşktır, ama ne kadar süren bir aşktır…

    Allah insana unutmayı hediye etmiştir, unutmak tabi hediyedir, annesi, babası, çocuğu, eşi, aşkı ölen bir insan alışma ve unutma duyguları olmazsa ilk günkü acıyla yaşayabilir mi ?

    Acıya alışmak ve unutmak bir avantajdır. Ama her avantaj, beraberinde dezavantajı getirir. Aşkını elde ettikten sonra ilk günkü duyguları yaşayamamakta dezavantajdır.

    Sonuç olarak aşkın hiç bitmemesi için ona ulaşamamak lazım…

  5. güsel yazmaşın be uzunn ulaşamıyanca da aşk bu meretin adı ulaşıncada ulaşamayınca onsuzz günlerine yanıyosunn onun acısını çekiosun ulaşıncada birgün kaybediceginin acısınıı şimdi bi sürü şey yazardım ama görmicek yazdıklarımı görsede bişey farketmezz dedigin gibi aşk topragın altında güselll bitek orda zararsız

  6. Yhaa ne diyebilirim ki??? Gerçekten on numara yazı… Sana aynen katılıyorum kardeşim. Eğer bir taraf hasret çekmese ya da acı çekmese bunun adı aşk olmazdı. O zaman bunun adı sevda olurdu… AŞK bambaşka bişey yhaa… Tatmış olman güzel… Ve bu yazıyı da ne duygularla yazdığın, apaçık ortada… Karma Karışık Duygular…
    Emeğine sağlık… :=)

  7. Benm merak ettiğim şey yeni aşık olunan kim? Açıklama gelirse ailecek memnu olücez 😀

  8. Tek tek herkese cevap verelim;
    Cihangir nasıl yıllarca bu duyguyu yaşamadın anlamış değilim. Mutlaka olmuştur ama senin haberin yoktur diyorum. Ne yani hiç bir kızı düşünüp uykusuz gece geçirmedin mi?

    Ömer; Eyvallah adaşım. Beğendiğine sevindim.

    Samet Şevik; Yani ne diyeyim dostum sana göre öğle bana göre akşam. Paylaşmak mantıklı aşk denilebilir diye düşünüyorum. En azından körü körüne aşık değilsin. Tuttum bu aşkı 😀

    Neo; Ölülerin kemiklerinin sızladığı bizim kültürümüzde yeri var haklısın..

    Emin ŞEN (abim) Büyüksün..

    emirim; kardeşim güzel günler hep seninle olsun. Gel bırakalım şu aşk meşk olaylarını şu karılara ders verelim. Ne dersi? İnsanlık dersi be kardeşim. Hikayelerle desteklenmiş yüksek lisans yaptıralım onlara.

    Erkan; buralara kadar gelmişsin yorum yapmışsın, öpüyorum seni.

    Kübra; ne meraklı şeysin sen öğle 😀

  9. kankimi uzun süredir bu kadar aşk kokan yazılar arasında görmemiştim ama buna sevindim çok hoş ve içten bir yazı olmuş yüreğine sağlık:)

    AŞK bence yaşadığım en büyük yasak!!!

  10. Kendine has, güzel bir yazı olmuş. En esası bunu yazdıktan sonra yazanın nasıl hissetdiyi 😉
    Ama, izninizle, son sözlerle razı olmamak istiyorum. Aşk yaşanınca, söylenince, doya doya hiss edilince (tek taraflı olsa bile) mutlu ve güzel olur ^_^me

  11. gercekten ilk defa bir siir yani gercek bir hikayeden etiklendim oglan hakli, ama bence gercek ask ; ask icin ölmeli ask ozaman ask ama tabi karsi tarafada degmek lagzim deme ? simdi degeri olmayan birisine deger verince olmaz cunku o buna laik degil sahsen benim yasim 16 – 17’yasima gun sayiyorum , ama asiktan o kadar cektimki gercekten ömrumden ömur yedi, simdi oyle bir devirdeyizki askin hic anlami yok ARKADASLIK desen zaten yoktuki. hele birde gurbet diye bir yerdeysen , sana kimse sahip cikmiyor ailenden baska ki onlarin zaten kendine gore dertleri vardir benim babamin ailesi turkiyede kaliyor gariban hergun özluyor, bu sene yine izin zamani geldi benim babam gidemiyor, HAYATTA HIC ASK DIYE BISEY YOK’a inaniyorum cunku bir cocuk askla buyutuluyor bir kiz askla evleniyorr hersey ASK.
    ama ask yoksa napalim.

    HER GÜNÜN DEGERINI BILELIM.
    VE HERSANIYE SEVDIGIN INSANLA BERABER OLALIM =)

    XX HATICE AFYONN,

Bir Cevap Yazın

