Yeni bir procem var :)


Tavsiyeettim.com‘u duyan duymuştur. Evire çevire bu hale getirdik. Daha geniş bir hosta geçtik. Cayır cayır hit alıyoruz. Şimdi ise programlamayı Barış Usanmaz’ın yaptığı yepyeni bir fiiliyat procesine başladık. Çok heyecanlıyım, az kaldı bekleyin derim. Aksilik çıkar diye proce detaylarından bahsedemiyorum.

Siz şimdi tavsiyeettim’e eleştiri yapın dinliyelim..

Yeni bir procem var :)” üzerine 2 yorum

  1. Ömer kardeşim tavsiyeettim sitesinden hiç haberim yoktu ve vallahi de billahi de:) zamanım olsa benim yapmak istediğim bir şeydi yapanların ve duyurduğun için senin ellerine sağlık… böyle faydalı şeyleri duyurmaya devam etmeni dileyerek teşekkür ediyorum…

  2. ONALTIKIRKALTI tavsiyeettim.com benim 🙂 reklam yaptım bir nevi. Bir kaç yerde ve bildirgec’te rastladığım yorumların var. Aynısınıda burada yazmışsınız. Nedir? “Zamanım olsa benim yapmak istediğim birşeydi” Buradan anlıyorum ki birçok proce sahibisiniz ve bunları tek tek yapıyorlar. Şimdi sizi procelerinizi paylaşmanızı, el alem yapmadan bizim yapmamızı sağlıyın.
    Lütfen. ARKADAŞLARINIZA SAHİP ÇIKIN!

Bir Cevap Yazın

