Tuğçe, Şafak ve Ömer


p1010920.jpg

tugce_safak2.jpg

Eski ortaokul arkadaşları buluştu. Bol bol fotoğraf çektirdi. Mazur görün sadece ikisini yayınlıyorum. Şafakla benim neden fotoğrafım yok? Çünkü Tuğçe bir türlü beceremedi çekimi. Beceriksiz. Uzun lafın kısası fevkalede bir akşam doyumsuz çay Tuğçe’nin vıdı vıdıları. 🙂

Şaka tabii ki. Şimdi şu fotoğrafa bakıyorumda Tuğçe benim her şeyim. Yeri geldimi annem yeri geldimi yaramaz kız kardeşim yeri geldiğinde tam teşekküllü bir dost. Şafak’tan bahsetmeyeceğim. Onun daha bir blogu bile yok.

Tuğçe, Şafak ve Ömer” üzerine bir yorum

  1. evet ya süper bir akşamdı uzun süredir böyle toplanıp konuşamamıştık hep Şafağın öss stresi yüzünden 😀 çalışkan arkadaşımız o bizim… ömerim, kankim benim onunda sölediği gibi o da benim herşeyim İYİ Kİ VARSIN KANKİ:)

Bir Cevap Yazın

