İmleme sitelerinin suyumu çıktı?


İmleme sitelerinin suyunun çıktığını iddaa eden kankigillerle birçok kez tartıştım efem. Burda ne istediğimizi ya da o siteden tam olarak ne almak istediğimizi iyi analiz etmek gerek diye düşünüyorum. Çoğumuzun şikayeti reklam ve spam girdilerin olduğudur. Peki ne yapmalı ne etmelide bu sitelerden en iyi şekilde faydalınılmalıdır.

Öncelikle benim takip ettiğim imleme sitesi oyyla‘dır. Diğerlerine pek ısınamadım. Linkibol‘u ise bir türlü anlıyamadım.

Öncelikle istediğimizi bulmak yeni dünyalar keşfetmek için girdiğim oyyla’da ilk önce favori imleyicilerin gönderilerine bakarım. Peki kimlerdir onlar?

Emsvizyon , Eminkeles , gce , hasanyilmaz , sesebian , beyazsayfa

Bu yolla daha seçkin linklere ulaşabilirsiniz. Yalnış anlamayın diğerlerine dandik demek istemedim. Bunlar sadece benim keşfedebildiklerim. Bazende bir problem çıkar google yeterli olmaz arama yaparım. En popüler girdilere bakılır. Probleme uygun birçok yolda olsa şimdilik bunlar geldi aklıma. Unutmamak lazım eğer yaşadığımız ortamı güzelleştireceksek bunu hep beraber yapabiliriz ya da hep beraber çirkinleştiririz.

Mutlu kalın 🙂

Bir Cevap Yazın

