Şirket Adı Altında Günlük Yazmak!


Çok ama çok zor iş… Yoğun bir dönem içerisinde şirketimiz için bir web sitesi hazırladık, eksikleri olmasına rağmen yayınladık. Israrlarım üzerine şirkete bir blog sayfasıda açtık. İlk günler yahu bu blogda nesi diyen idari yetkililer şimdilerde bizim blog sayfamız var diye övünüyorlar, her platformda anlatıyorlar. Lakin birde işi bana sorun siz.

Sektörel bazda kaleme aldığım güncel olayların hiçbiri şu ana kadar onay almadı. Bu benim eşşekliğimden mi yoksa idari yetkililerin mükemmelliyetçi tavırlarından mı bilemiyorum. (Artık siz karar verin) Mesela artan halı saha maçlarındaki kazalardan bahsetmek istedim. Sabah gazetesinin bir doktorla yaptığı söyleşiden alıntıda yaptım. Yazıyı izinsiz yayınladım. Anında tepki geldi. Bizim ismimiz geçiyor, bizim yaptığımız sahalar sakatlıyor intibası yaratabilir. Tabii ki yazı apar topar yayından kalktı. Yazıda sakatlanmaların saha faktöründen değilde oyunculardan kaynaklandığı bas bas belirtilmesine rağmen yazının kaldırılma sebebini de birazda peşin hükümlü bir millet olduğumuza bağlıyorum. Çünkü hala hangi blogun nereye ait olduğunu anlıyamayan bir ziyaretçi potansiyeli var. Bir firmaya yaptığımız işe atfen girdiğimiz günlükte ziyaretçi o firmanın sitesiymiş gibi sıralıyor yorumları.
Çıkış yolu nedir pek bilemiyorum lakin şunlar var ve ben onların peşine takıldım bile;

Ceyda Aydede’nin Blog Çağı kitabı..
Copy Paste çağı..
Blogla pazarlamanın yeni çağı kitabı..
Şirket blogu samimi olmalı yazısı..
Altıüstü nerede şirket blogları?
Kurumsal bloga ihtiyacınız var mı?
Blogla Pazarlama..

Şirket Adı Altında Günlük Yazmak!” üzerine bir yorum

  1. Geri bildirim: Ceyhun Aksan: İşim, Gücüm; Fikir - » Arşiv » Web Sitemde Döviz, Hava Durumu Filan Olsun!

Bir Cevap Yazın

