“Google Analytics” Sen neymişsin be abi?


Google Analytics ile şirketimizin sitesini bir ay evvel kullanmaya başladım. Aynı hizmet içerisinde Google Adwords takibide yapıldığından çok memnunum.

Ziyaretçilerin ısrarla bizde olmayan bir ürünü aratıp sitemize geldiklerini gördüm. Bunu hemen Pazarlama Müdürüne bildirdim. Ardından ilgili ürünle şirket yetkilileri çalıştı ve fotoğraflarını sitemize koyarak satışa başladık. İlk sipariş bugün geldi. Ay sonunda da maaşıma prim gelecek inşallah.

“Google Analytics” Sen neymişsin be abi?” üzerine 6 yorum

  1. Değerli bir şey olsa gerek ki millet bizde yok dediğiniz halde “ölümü gör bak” diye ısrar ediyor 🙂 alla alla… fakat ben patron olsam bundan sonra satılan tüm plastik çitlerden yüzde verirdim size, haketmişsiniz… (bir de konuyla ilgisi olmayan minik bir not: http://karelidefter.blogspot.com/2007/05/bankamatiklerde-yeni-gvenlik-sistemi.html adresindeki habere girdiğiniz yorum, ben o habere ek olarak bir kaç şey yazınca kayboldu lütfen yanlış anlamayın ve kusuruma bakmayın, teknik olarak düzeltebileceğim bir şey değil ama durumdan haberdar olmanızı istedim. neyse ödeşmek için 100 metre çit de ben alayım sizden de kalbinizi kırmış olmayayım (yüzdeden de payımı isterim haaa:) ona göre)…. )

  2. Dur sen dur ben sana bir ara cevap yazacağım.:)
    Çit siparişi için lütfen formu doldurunuz. 🙂
    Ayriyeten Valla Ömer tavsiye etti diye not ediniz.

  3. Diğerlerine örnek olmasın sadece biz kazanalım 🙂 Şaka bir yana bir ürün daha keşfettik onun üzerinede bir çalışma yapıyoruz. Bakalım daha neler göreceğiz?

Bir Cevap Yazın

