Abdullah Gül’e Evet mi Hayır mı?


Açık ve net söyliyeyim;

Ziyaretçilerimin Abdullah Gül mü değilmi sorusuna ne cevap vereceğini çok merak ediyorum. Abdullah Gül ise neden, değilse neden? Gönlünüzden geçen aday var mı?

Cevaplarınızı ilgiyle bekliyorum..

Abdullah Gül’e Evet mi Hayır mı?” üzerine 19 yorum

  1. abdullah gulu cumhurbaskanligina istiyorum.Bence turkiye yi cok iyi temsil edecegine inaniyorum.asiri seriatcida deil.bence bu miting de bosunaydi..

  2. gönlümden geçen herhangi bir aday yok ama Abdullah Gülde olmamalı bence laiklik kavramının saptırlıcagına inanıyorum şahsi görüşüm bu yönde gönlüm istemesede kaçınılmaz sonuç bu Abdullah Gül cumhurbaşkanı olucak

  3. Burada Abdullah Gül veya bir başkası isim önemli değil.Ülkeye C.Başkanı seçiliyor.Toplumun geniş kesiminin mutabakatı önemli.Demakrasi uzlaşma tartışma çözüm üretme yönetimidir.Ne zamanki başkalarınında talepleri dikkati alınır,hassasiyetleri dikkate alınır o zaman bir olgunluktan bahsedilebilir.Malesef iktidar Merkez Bankası Başkanı seçimindede krizi iyi yönetememiştir.Ve şu ana Türkiye hala onun bedelini faiz olarak ödemeye devam ediyor.Çokmu zor çağırıp sivil toplum örgütlerini ve ortak bir isim saptamak.Böyle böyle krizlerle demokrasi geleneğimizi olgunlaştıracağız Herkese mutluluklar

  4. bu devran diye değil ilerde yukarıda casus olması bakımından sakıncalı
    zaten kendisi ortadoğu üzerine ingiliz uzman casusu buyur burdan yak
    ABD İÇİN ise ne olduğu belli NEDEMELİ NE DEMEMELİ
    BİYOLOJİNİN KURALI -OMNİS CELLULA A CELLULA- ŞİMDİ İSE
    -OMNİS MİKROP A MİKROP- BUNLAR ÇINARIN İÇİNİN MİKROBUDUR
    BAŞKASINA FAYDASI TÜRK ÇINARINA ZARARI VARDIR
    BAKMA ILIMLI OLDUĞUNA

  5. Bence Abdullah Güle’e Hahır ben politikacı bi babanın oğlu olarak onun cumhurbaşkanı olmasına karsıyım parti olarak bi kasıtım kesinlikle yoktur.O adamın Türkiye Dış İşleri Başkanıyken yaptığı hiç bir şey yoktur hee vardır sadece Kıbrıs’da bulunan Türk Hava Sahasını Rumlara açmıştır evet sadece bunu yapmısıtr.Bence Abdullah Gül yerine Abdullatif Şener Gibi kendi ülkesi için çalışan biri olmalıdır.İkiside AKP den ama biri işini yapıyo biri yapıyo gibi gözüküyo.

    Teşekürler.

  6. bu görüşüm de abdullah gülün kişisel kariyeri ile ilgili.

    Abdullah gül ün dış işleri başkanlığı döneminde dış siyasetimiz nasıldı bi baktığımız zaman abdullah gülün nasıl başarısız olduğunu görüyoruz tamam sadece dış işleri bakanı sorumlu değil ama türkiye bu iktidar bu dış işleri bakanı görevde olduğu dönem içinde dış siyaseti 0 a indirmiştir.

    -avrupaya verilen tavizler
    -ırak a amerikanın girişi vebizim izlememiz
    -kürt sorunları na dışardan el gelmesi

    örnekler çok

    abdullah gül e hayır 😀

  7. arkaadaşlar bence türkiye ak parti sayesinde güzel konuma gelmiştir ama tabiki bunu görmek istemeyenler olabilir biz saygı duyuyoruz fakat at gözlüklerini çıkarsınlar sadece o insanlara tavsiyem bu.abdullah gül kardeşimiz cok degerli bir insan o herşeye yakışır veeeeeeeeee herkesden daha başarılı olacagına tüm kalbimle inanıyorum yolu açık olsun .biz herzaman onun arkasındayız ömrümüz yettigi sürece .inşeallah bu seçimlerdede iktidara tek geliriz.BİZ BU ENGELLERE RAĞMEN BAŞARACAĞIZ İNANIYORUZZZZZ VE BİZ BERABER YÜRÜDÜK BU YAĞAN YAĞMURLARDA………………………………..

  8. BENCE NAİM BEY SİZ BİR POLİTİKACI BİRİNİN COCUGU OLARAK HİÇ BİRŞEY BİLMİYORSUNUZ BENCE BEN SİZDEN VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNENLERDEN ÇOK ŞEY BİLİYORUM VE SİZ SADECE BİLDİGİNİZİ ZANNEDİYORSUNUZ VE SİZLERE TAVSİYEM ŞU İNSANLARA NANKÖRLÜK ETMEYİN TEŞEKKÜRLER

  9. ben abdullah kardeşimizin cok şey yaptıgına inanıyorum ve kimseyi kırmak istemem saygılarımla

  10. ebdullah güle evet hemde kocaman bir evet diyorum.
    Abdullah gül başa gelmeli ki etrafına kalın gözlüklerle bakanlar anlamalı abdullah gülün de daha doğrusu onun düşüncesinde ki diğer insanlarında bu ülkeyi laik dikkatinizi çekiyorum LAİK VE DEMOKRATİK bir şekilde yönetebileceğini herkes görsün.

  11. Zaten insanlar bilmediğinin tanımadığının düşmanıdır Abdullah gülün bu ülkeyi nasıl yönetebileceğini görmede tahayyüllerden varsayımlar yola çıkarak bir insana fatura kesmek ne derece doğrudur bilemiyorum ……

  12. aslında abdullah ismine değil onun görüşündeki diğer insanların da adaylığına evet diyorum ki artık bu insanlar gerçeği görsün hoşgöörünün ne demek olduğunu onlar gibi insanların bu ülkeyi diğerlerinden daha ii yönetebileceğini görsünler . tabi bazılar gözlerindeki gözlükllerle bakmaya devam etmek isterlerse insanlar hakkındaki düşünceleri ddeğişmez bu da kişisel tercihleri

  13. Bence Cumhurbaşkanı ABDULLAH GÜL SEÇİLMELİ. BEN OYUMU ONUN İÇİN VERDİM AKP’YE. Neden istemiyorsunuz ve sürekli çamur atıyorsunuz. Halk zaten seçmiş daha ne? Anlaşılan tüm yayın kurumları vede etrafta koltuk kavgasına düşmüş zavallılar ülkeyi felakete götürmek için uğraşıyorsunuz. Yazık birde Atatürkçüyüz diyosunuz. Asıl siz Atatürkçü değilsiniz. Ya hiçmi korkunuz yok sizin.

  14. Eğer Cumhurbaşkanını halk seçerse Abdullah GÜL’ün %70 le gelecektir.
    Tabi seçimler öncesi AK Parti ancak %25 alır diyen arkadaşlarımız bu iddiaya hemen karşı çıkabilir.
    Nitekim Fransa’da %45 civarıyla gelen Sakozy’i unutmamalıyız.
    Abdullah GÜL’ü beğenirsiniz veya beğenmezsiniz, vatandaşa hakaret eden yazarlar gibi göbeğini kaşıyan bidon kafalılar da diyebilirsiniz. Demokrasinin sonucu budur, o kadar. Ha başka bir yol arıyorsanız lütfen http://www.tsk.mil.tr adresinde nöbet tutun.

  15. babası cumhuriyet okur,oglu kızı cumhuriyet okur,ha bi de hürriyetin aykırı yazarlarını okur başka bi şey okumayan aciz zaavallı bir insan derekesine düşer.sonra da ben politikacı bir babanın oğluyum bi bok biliyorum diye hava atar.okuduğu kitaplları sorsan gazete okuyorum bide okuduğum yazarlar kitap yazarsa onları okurum diyeceklerdir.bildikleri bi laiklik var bi de cumhuriyet.laikliğe karşı çıkana cumhuriyete karşı çıkıyor zanneder.sorsan laikliğin ne olduğunu söyleyemez.söylese düşündükleriyle çelişen bi ahmak görüntüsü verir. kendilerine gelince düşünce özgürlüğü der başkası bişey deyince yobaz,irticacı,atatürk düşmanı der sana.irtica demişken ona da dokunalım ucundan.irticayı gericilik olarar tanımlar,islamiyet de eskiden beri var olduğu için onu gericilik zanneder.1924te beğenmediği kuranın kanunlarını avrupalı kendi yasalarına kayunca ondan alan ama geçmişine dönüp de bakmayan bi babanın oğlu olarak bunu ilericilik zanneder.seksen sene önceki şartlara göre hazırlanmış kanunları savunur.mesela devletçiliği savunur hani ilke ve inklaplarını arasında var ya hiç eleştirmeden bidon kafasını çalıştırmadan olduğu gibi kabul eder.o zamanın şartlarını bilmez.hikmetten anlamaz.ne ne için yapılmış hangi şartlarda hazırlanmış yapılmış bakmadan okumadan hikmeti nedir bilmeden savunur. ve yobazlığını görmez başkasını yobazlıkla şuçlar.işte bu politikacı babaların çok iyi bilen oğulları oldukça hi bir zaman ileri gidemeyiz.

    tabi ki abdullah gül

  16. Hayır istemiyorum, hazmedemiyorum laikliğin göz göre göre yok olmasını istemiyorum. Cumhuriyetime sahip çıkıyorum. Atam uçurumun kenarındayız ilkelerin teker teker yozlaşıyor yetiş yaa atam.

Bir Cevap Yazın

