Karşılıksız İş!


sevgili günlük, arkadaşın biri bana bir iş getirdi. (web tasarım ve google adwords reklamları yayını) işi yaptım. öyle gaz verdiler ki; sen bu işi yap biz sana neler ödeyeceğiz, senin aklın takılmasın..
işi yaptım çok beğendiler, google adwords reklamlarını yayınladım bir sürü iş bağladılar.
derdim ne biliyomusun günlük. paramı vermediler. sözleşme yapsaydın der gibisin. bilmiyordum günlük kaç ay geçmesine rağmen paramı ödemeyeceklerini. şimdi arıyorum da şehir şehir geziyomuş genel müdür.

Bir Cevap Yazın

