Yeter Garanti!


Dün 12’de başlayıp akşam 6’ya kadar bir işkance ile uğraştım. Müşterilerinin kıyakçısı Garanti bundan sonra gideceğim en son bankadır. Tam birbuçuk saat sırada bekledim önümde 25 kişi vardı, adamın biri geldi kartlı sıra fişi aldı yanımıza gelir gelmez numarası yandı. Nasıl küplere bindim anlatamam. Anlarım müşterine öncelik tanıyorsunda böyleside saçmalık. En sonunda 3’te sıra geldi. Çekle ilgili problemler çıktı, diğer bankadan faks bekliyoruz derken beni yolladılar. Döndüğümde saat 4’tü ve birbaşka saygı değer (paralı) müşteriden dolayı 2 saat bekledim. Bu benim kilometre taşımdır hayatımda. En son iş yapılacak banka Garant.

Bir Cevap Yazın

